Quantcast
StarBulletin.com

Corrections and Clarifications


By

POSTED: Saturday, February 28, 2009

» Wells Fargo & Co. received $25 billion in taxpayer bailout money last year. A story on the front page of Thursday morning's edition incorrectly said the amount was $25 million. The online edition has been corrected.

» A story on April 27, 2008, about a Big Island marijuana eradication program misspelled the surname of a permit holder. His correct name is Paul Kagawa, not Kazawa.